dinsdag 30 juli 2013

Things that make me happy

Het idee dat ik over een weekje met mijn vriend in Praag zit.. 
nu lekker in boekjes neuzen naar bezienswaardigheden en leuke eettentjes
heerlijk!

Je dag beginnen met de lekkerste koffie, buiten op mijn bankje..

uitgebreid koken met mijn zusje uit het boek PLENTY, gekregen van alle
ouders uit mijn kleuterklas. Geweldig cadeau, alleen het bladeren er 
doorheen maakt mij al zo blij!

aan het eind van de middag nog even naar het strand fietsen. Blote voeten door
het zand, wijntje mee en heeel even het water voelen.. heerlijk!

's avonds een vuurtje maken in de vuurkorf. Ookal is het 's avonds niet koud,
gewoon omdat het gezellig is :)

Pinterest..zucht, zo'n simpel concept, maar ik blijf het geweldig vinden!


Ookal ben ik echt een kluns als het aankomt op tuinieren, houden bloemetjes het 
nooit langer dan 2 maanden bij mij uit en heb ik totaal geen groene vinger..
ik blijf het leuk vinden om bloemetjes in mijn tuintje te zetten en
 keer op keer mijn plantenkas te vullen met radijsjes, kropjes sla en verschillende kruiden.

wow.. zo'n goed gevulde mini moestuin wil ik ook!

Happy Holiday!

Geen opmerkingen: