zaterdag 9 februari 2013

Things that make me happy..

Oke, het leven is niet altijd vrolijk en gezellig. Zo kwam ik vorige week zaterdag
opgewekt en fluitend buiten omdat het zonnetje heerlijk scheen en kwam ik erachter dat
mijn fiets, MIJN FIETS, mijn blauwe cruiser, niet meer op de plek stond waar ik
hem de avond daarvoor had neergezet. Ik weet nog dat ik hem die avond lichtelijk vervloekte
omdat mijn boodschappentas weer eens aan een van de trappers bleef haken toen ik
hem op slot wilde zetten. Lichtelijk geïrriteerd trok ik mijn tas, die uiteraard inmiddels
open was gescheurd, los en liep toen zonder hem nog 1 blik waardig te gunnen, naar
de deur. Nu lieve fiets, denk ik. Had ik je toch maar aan die lantaarnpaal vastgemaakt.
Had ik toch nog maar 1 keer naar je gekeken en gerealiseerd dat je niet zo heel
veilig geparkeerd stond in Hartje centrum..Dan was je er nu misschien nog geweest.
Maar genoeg elende.. vrolijkheid hebben we nodig! Daarom een nieuwe lijst:
Things that make me happy..

* weekendje weg boeken naar Antwerpen :) Appartementje uitzoeken en een beetje op je 
gemak neuzen in het reisgidsje van 100% Antwerpen.  *
de serie divorce, die trouwen opgenomen is in de Bos&Vaart buurt, waar ik ben 
opgegroeid, iedere zondag avond op de buis..Zo grappig. Zelfs vriendlief 
kijkt met me mee  *

*de nieuwste Valentijn collectie van Lush. Ik ben uberhoubt al fan van Lush produten, maar van de French kiss bubble bar, massagebar of de Sex Bomb Ballistic word ik wel heel Happy*

 *piñatas. Vrolijk en leuk om zelf te maken voor 
feestjes of voor gewoon.. bij je thuis *
*zo'n heerlijk beginnend voorjaar zonnetje zoals van het weekend 

 *een bad. Al is het alleen maar op vakantie erachter komen dat er een bad is in je 
appartement.  Niks is ontspannende dan jezelf onderdompelen met bruisend badwater.  *



 *Speculaas-thee van Pickwick. Mmm..! 
 *warme dekentjes in alle soorten en maten: fleece, wol, gebreid. 
Leuk voor op de bank en heerlijk warm *

 * de film: alles is familie is nou echt een 
film om heel vrolijk van te worden. Ik heb hem twee keer gezien in de bioscoop 
(dat zegt genoeg lijkt mij) en ren zodra hij op dvd komt naar de winkel, echt *

*helemaal ontdekt..zelfgemaakte smoothies met banaan en cacao. 
Probeer het eens. Erg lekker! *
*een goed boek. En dan iedere avond een klein stukje lezen 
voordat je in slaap valt. Hoe fijn *


de nieuwe collectie lente/zomer kleding 2013 van Maison Scotch: 
Heel veel aztec-print, fluo kleur en Pompoms..zucht, zo leuk!  *

*een bezoekje aan de winkel 'Flying Tiger'. Een mini warenhuisje die sinds kort in 
de Zijlstraat in Haarlem zit. Vol prularia die je niet echt nodig hebt, maar simpelweg wel
heel graag wilt hebben en je heel blij maken*

I wish you a happy week!