zaterdag 8 december 2012

Adventkalenders

Adventkalenders zijn zo leuk.. zucht. Om te maken, op te hangen, te geven, 
te krijgen en te hebben. Ieder jaar neem ik mij weer enthousiast voor om er een te 
maken. Helaas kom ik ieder jaar opnieuw in de veronderstelling dat ik te laat 
ben.. veel te laat, want je moet er natuurlijk wel al voor Sinterklaas aan 
beginnen natuurlijk.. zucht
Het ziet er zo gezellig uit en je hebt ze in zo veel verschillende uitvoeringen..

klassiek wit. Like het hertje :)


hoe vrolijk deze met die sterretjes en kleurtjes

volwassen deze thee advent.Ieder dag een andere thee

zo leuk met die lichtjes en verschillende cijfers









Heb jij dit jaar wel een adventkalender gemaakt?

1 opmerking:

maarnietvangrijs zei

Wauw dit zijn echt pareltjes!! Je kunt nog beginnen hoor, vorig jaar maakte ik er eentje voor de laatste 10 dagen! En dit jaar vanaf 6 december. :-)