zaterdag 4 augustus 2012

Things that make me happy..

Things that make me happy..
..ochtendkoffie, en dan het liefst opdrinken op het bankje
in de tuin met het eerste ochtendzonnetje op je wangen
..zelfgemaakte tentjes in de achtertuin.
(en mocht je geen achtertuin hebben, dan is het park, 
voortuin van je ouders of grasveldje om de hoek ook een goed plan)
..yoghurt-ijs. Mm!
 ..de geur van versgemaaid gras
 ..verse kersen; de geur, smaak en kleur :)
..nagellak in pasteltinten
 lippenbalsem in hebberige-doosjes
..Bodyscrub van Sabon. Ik kreeg laatst een likje uit deze mooie 
pot van mijn zusje..wow wat een ge-wel-dig spul is dit!

Wat maakt jou blij in de zomer?

3 opmerkingen:

Annabel zei

Heerlijk al die plaatjes! Vooral de nagellakjes in pastelkleuren en het yoghurt-ijs kan ik met je delen ;) Leuke blog verder, ik ben je meteen gaan volgen!

Liefs, Annabel
http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

Emilie zei

Vers gras en yoghurt-ijs!!! En wat een leuke post is dit :)

xxxx

lifeisroyalty.blogspot.com

Juliette zei

Ook die ochtend koffie!(in de zon)
En zomergeur als het heeft geregend... hmmm
En nog zoveel meer!!

Liefs Juul