zondag 26 februari 2012

10 % voorjaarskorting in de webshop van Marie&Boontje

Wat heerlijk toch dat het weer alweer zoveel zachter aanvoelt. 
Gisteren bijvoorbeeld had ik al echt dat lente gevoel. Samen met wat broodjes 
en verse sap heb ik alweer buiten in het zonnetje gezeten. En dan houd ik maar even
mijn mond over de winterjas en dikke sjaal die ik nog steeds draag..ssstt!
Alle lentebloemen schieten als paddestoelen uit de grond (misschien zelfs nog 
wel sneller) en het zonnetje is al heerlijk warm! Een bijkomend voordeel 
is ook dat in de lente veel in de uitverkoop gaat. Ook bij Marie&Boontje 
bijvoorbeeld, want daar krijg je nu 10% korting op de gehele collectie!! Gebruik de kortingscode: VOORJAAR bij je bestelling en je krijgt gelijk je korting.
klik ->hier<- om naar de webshop te gaan


Geniet van jullie 
krokusvakantie!

Geen opmerkingen: