zaterdag 17 december 2011

ik vier kerst!

Wij vieren geen kerst.
Dat klinkt zo ongezellig.
Natuurlijk vieren wij kerst. We komen met de hele Family bij elkaar, 
hebben een vrolijk versierde kerstboom tot het plafond, steken tientallen 
kaarsjes aan, luisteren naar vredige (maar o-zo-passende) kerstliederen 
en hebben een uitgebreid 4 gangen-kerstdiner. En alsof dat allemaal niet 
genoeg is krijgen we ook nog een boek onder de boom, een oude traditie die 
zich blijft voortzetten in onze familie. En ondanks dit alles blijf ik tegen 
mensen zeggen: "nee, wij vieren geen kerst." en dat alleen maar omdat we 
niet zoveel kadootjes voor elkaar kopen als met Sinterklaas. Onzin eigelijk, 
dus bij deze; "ja, wij vieren kerst, maar ieder op zijn eigen manier!"

Mocht je wel kerst vieren, je weet wel, uitgebreid, met kadootjes en 
alles erop en eraan. Hier een paar leuke kerstkadootjes op een rij:
Met de klok mee, beginnend bij de uilenmuts:
Uilenmuts $6,65 van charlotterusse
Mini marshmallows van 5,57 van crateandbarrel
Snowman PJ-set £18.00 van Topshop
Cookie mix in een potje 9,58 van crateandbarrel
Een peperkoek mannetje zoals hij hoort te zijn
Waren alle kadootjes maar zo mooi ingepakt
Een prachtig peperkoek advents huisje $49.99 van ezibuy
Grijze pantoffels met pompoms ( I love pompoms!!) 
14,95 van H&M

Hoe 'vier' jij kerst?

1 opmerking:

Mireille zei

De uilenmuts is gaaf.

Ik vier iedere dag
want ik vind het leven een feest!

Met kerst zijn wij samen met de hele familie en eten drinken en lachen samen.
Een kerstdag zijn mijn man en ik met z'n tweeën en dan houden we denk ik lekker een luie pyjamadag.
Ik heb er nu al zin in!

Fijne kerst jij!