zondag 14 augustus 2011

En vecka Sverige!



Oftewel een weekje naar Zweden!

mooie winkels, sfeervolle straten, gezellige pleinen
en groene parken. De zee die altijd in de buurt is…  
O, en hopelijk een beetje droog weer met
(kom op het is augustus) af en toe een beetje zon.

Twee jaar geleden ben ik naar Zweden geweest met mijn zusje
en omdat ik het zo'n mooi land vond en er nog zoveel wilde zien
dacht ik; hier kom ik zeker nog een keer terug 
en zo gezegd zo gedaan, want morgen ochtend vroeg
vlieg ik met vriendlief terug naar het mooie Zweden









tills ungefär en vecka!
(tot over een weekje!)


3 opmerkingen:

mamutopia zei

Oooh leuk! Veel plezier!

Juliette zei

Wat teken je toch geweldig! Heel veel vakantie plezier, ik zal voor je duimen dat het mooi weer is!
Liefs Juliette

maarnietvangrijs zei

Veel plezier!!!!