zaterdag 30 juli 2011

Alle kleuren van de...

Een grote regenfan ben ik zeker niet..
geef mij maar een lekker zonnetje! Maar.. 
als het dan toch regent en je rijdt 
naar huis (met in gedachten dat je zodra je 
thuis bent onder de douche kan springen,
die warme joggingbroek aan kan trekken en 
een vandaag-blijf-ik-binnen-thee
gaat inschenken..) 
Zou het toch wel een geluk bij een ongeluk 
zijn wanneer het zonnetje ook doorbreekt en 
je op je fietsje in de regen, terwijl je de enige 
lijkt te zijn die zonder poncho 1 voet buiten de
deur hebt gezet, 
toeschouwer bent van een prachtige, o-zo-heldere 
en kleurrijke regenboog! Want hoe warm, 
fijn, droog en gezellig het daarna thuis ook is, 
dat kleine geluksmomentje op de fiets
in de regen, pakt niemand 
je daarna meer af!



Even ter informatie: de Rainbow cake is niet van 
plastic, maar echt te maken van o.a meel, suiker, 
slagroom en kleurstof (veel kleurstof om precies te zijn!) 
om op te eten.
Voor mij iets te veel van het goede, maar als jij wel
enthousiast bent, klik dan -->hier<-- voor het recept.





5 opmerkingen:

maarnietvangrijs zei

Daar worden we vrolijk van, super!!!!

Suus Geniet zei

Krijg haast de neiging om vrolijk K3 te gaan zingen. Fijn weekend

SophieSweetVintage zei

Van de regenboogtaart ga ik teveel stuiteren denk ik haha Maar zo'n regenboogvlecht lijkt me echt geweldig! :D

Niki zei

Wat word ik hier vrolijk van!

Jolijn zei

leuke vrolijke plaatjes!

xxx Lijn

lijncreaties.blogspot.com