zondag 1 mei 2011

Anti verveel-tips voor in de meivakantie

Het is meivakantie.. 
Laten we hopen op een week vol zon, plezier, creativiteit, oranje 
en feestjes. Mocht je je in deze overvolle week toch gaan vervelen, 
dan zijn hier een aantal vrolijke verveel tips..


Fleur je huis of tuin op met deze zelfgemaakte vlaggetjes
Download hier de werkbeschrijving

Boek alvast je zomervakantie naar de zon


Organiseer een cupcake fondue voor vriendinnen
met mini cupcakes, witte chocolade en versiering. 

Maak alvast het perfecte zomerrokje
(hij kan niet vroeg genoeg in je kast hangen..)
Scoor alvast een koninginnedag outfit voor volgend jaar


Maak een paar vrolijk gekleurde pompons 
voor je tuinfeestje. Zoals deze van Orange Farmhouse!
 Wie is er nou niet jaloers op dit plafond van bedenker Maike?
   Kijk hier voor de werkbeschrijving 


Wat is jouw ultieme verveel-tip?

5 opmerkingen:

The Pinkhouseladies zei

Leuke ideeën! Ik ga mijn eigen jurk maken dus ik hoef mij niet te vervelen!

Fijne vakantie

Suus Geniet zei

Leuk bericht! Mocht je je eens vervelen ga dan weer eens spelen zoals je dat vroeger ook graag deed. Fijne vakantie! Suus

Liefgeval zei

Hoi Floortje,

Ik heb je comment op de 'overseas' giveway even weg gehaald omdat de giveaway alleen voor buitenlandse lezers is. Dit heb ik gedaan omdat ik voor ons 'Dutchies' al een aparte giveaway had gemaakt waar alleen nederlanders aan mee kunnen doen. Nou, beetje ingewikkeld verhaal allemaal, maar ik zou het dus wel leuk vinden als je aan deze mee komt doen :) http://liefgeval.blogspot.com/2011/04/vintagestore-giveaway.html

Groetjes Nikki

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

hoi Floortje! De pompons zijn absoluut een leuk idee als je je verveelt, ze zijn zo gemaakt en je wordt er echt vrolijk van. Grappig om mijn keukenplafond met pompons hier terug te zien, maar zou je wel een linkje willen plaatsen naar mijn blog bij die foto?
Groetjes Maike

Moois van mie zei

ha ! is't vakantie in nederland ! Hier ( in B ) niet ...

Ik verveel me nooit dus ik kan niet helpen ;)