maandag 14 maart 2011

draaimolens zijn cool!

Iplaatjes van draaimolens!

Vooral wanneer de zon schijnt en de foto
van onderaf is genomen. Het licht schijnt er dan zo mooi doorheen.
Vreemd eigenlijk, want ik heb een grote hekel aan de kermis en 
wanneer ik een draaimolen zie, heb ik ook niet echt zo'n gevoel van van
Daar MOET ik in! Eerder andersom: wegwezen!!
The dizzy dancing way you feel 
when every fairy tale comes real!


Ik weet trouwens dat er ook een paar reuzenra.. ? 
Uhm..Wat is het meervoud van reuzenrad? 
Nou goed, ik weet dat die er ook tussen zitten, 
maar die zijn ook erg mooi

1 opmerking:

boezeroen zei

Mooi! In het Noorden van Frankrijk staan prachtige draaimolens, met een bijna macaber, griezelfilmachtige uitstraling.

Maar als ik er een zie, dan wil ik er in ook!

Dank voor het delen...