donderdag 2 december 2010

I love plaatjes

Deze titel zegt het eigenlijk al een beetje...
Ik ben gek op plaatjes verzamelen.
Op internet blogs, webshops en andere leuke sites afstruinen opzoek 
naar plaatjes waar ik blij van word. Het is soms een hele zoektocht, 
maar wanneer ik weer wat heb gevonden kan ik echt compleet 
uit mijn dak gaan. 

Ik sla al deze plaatjes op op mijn computer in verschillende 
mappen, met het gevolg dat ik nu echt hééél veel mappen heb met 
echt hééel veel plaatjes. Ik ben blij dat opslagruimte tegenwoordig zo 
goedkoop is, want als ik dit 30 jaar geleden had geprobeerd, had mijn 
compu vast allang geprotesteerd. 

Tot nu toe deed ik eigenlijk vrij weinig 
met de plaatjes. Ik kijk er wel eens naar, print wel eens wat uit voor 
aan de muur...maar meer ook niet. Nu zal ik proberen eens in de zoveel 
tijd een collage te maken voor jullie in de sferen van het seizoen. 
Zo kan ik mijn liefde voor deze plaatjes eens met iemand delen..


2 opmerkingen:

Vera zei

jaaa heerlijk al die plaatjes ❤

His zei

Mooie collage!
Ik heb zelf ook heeeel veel plaatjes opgeslagen, is alleen al leuk om af en toe even doorheen te balderen, veel meer doe ik er ook niet mee :)
En zo'n collage maken is ook leuk, heb alleen geen idee hoe ik dat zou moeten doen...